Institut Educació Secundària El Caminàs
   PROFESORADO    VALENCIÀ
Educació acorda una avaluació del curs adaptada a les circumstàncies de formació a distància
15/04/2020

El conseller d'Educació, Cultura i Esport, Vicent Marzà, junt amb el secretari autonòmic d'Educació i FP, Miguel Soler, han participat telemàticament en la Conferència Sectorial d'Educació que ha reunit la ministra d'Educació i FP, Isabel Celaá, amb els responsables autonòmics d'educació per abordar el desenvolupament i l'avaluació del curs.

Segons el conseller, "hem arribat a uns acords en què veiem reflectides les propostes que nosaltres ja hem estat duent a terme al nostre territori i que hem estat treballant amb la nostra comunitat educativa".

A la Conferència Sectorial d'Educació s'ha acordat que es farà una avaluació global que no perjudique l'alumnat. En aquest sentit, la Conselleria desplegarà instruccions a partir d'una normativa estatal específica que elaborarà el Ministeri per a l'avaluació final de l'actual curs escolar.

CATEGORÍAS
ExtraEscolares
Empresas
ENLACES
DE INTERÉS
INSTITUT EDUCACIÓ SECUNDÀRIA EL CAMINÀS.
C/ Pintor Soler Blasco, 3. Castelló de la Plana 12003
Tel. 964738995 | Mail : 12004217@edu.gva.es