Erasmus +: A la recerca de l`interès perdut
Durant aquests dos últims anys, en l'IES El Caminàs estem duent a terme un projecte anomenat “La cerca de l'interés perdut” el qual està vinculat a algunes de les prioritats i línies d'acció del programa Erasmus+ pel que fa a equitat i inclusió de l'alumnat.

Mitjançant cursos i estades en l'estranger el professorat implicat aprén com s'organitza el sistema educatiu en altres països, com es treballa en les aules, i estratègies o metodologies que després podem aplicar al nostre institut per a millorar l'interés i per tant els resultats dels nostres alumnes. Tot açò en línia amb el que ja proposem en el nostre Projecte Educatiu de Centre i amb una difusió posterior als altres professors i professores del centre.

Visita el nostre blog en: http://enbuscadelinteresperdido.blogspot.com.es/