Institut Educació Secundària El Caminàs
   PROFESSORAT    CASTELLANO
Sortida de 2n FPB a la jornada de l`emprenedor

Sentiment emprenedor avui, realitat emprenedora demà.

Divendres passat 20 d'abril, el bus de l'emprenedor amb alumnes de batxillerat d'altres centres de la província va realitzar una parada en l'IES El Caminás per recollir, camí de la final, als alumnes del 2º curs de FP Bàsica de Comerç que van participar en la 2ª edició del concurs Young Business Explorer celebrat a la Facultat de Ciéncias Jurídiques i Econòmiques.

Aquest concurs, organitzat pel Grup de treball Edufin de la UJI en col·laboració amb l'empresa Idea i la Fundació Caixa Rural Vila-real, pretén fomentar les competències emprenedores entre l'alumnat de la província de Castelló. Va consistir a realitzar la presentació i exposició per part dels integrants dels 10 equips finalistes seleccionats d'un model de negoci original i funcional que prèviament havien ideat i dissenyat a través d'una plataforma on-line i una plantilla de Pla d'empresa que incloïa aspectes de viabilitat, màrqueting, desenvolupament d'imatge, clients, canals de distribució, etc.

Els alumnes participants del nostre institut van ser Olimpiu Calut, Iren Barba, Erika Manzaneda i Sergio Sanz de l'equip OH MY BAG; i Andreea Corcodel, Bianca Capraru, Aida Pérez i Zarella Lazón de l'equip TECOLLIER

CATEGORIES
ExtraEscolars
Empreses
ENLLAÇOS
D'INTERÉS
INSTITUT EDUCACIÓ SECUNDÀRIA EL CAMINÀS.
C/ Pintor Soler Blasco, 3. Castelló de la Plana 12003
Tel. 964738995 | Mail : 12004217@edu.gva.es