Informàtica i Comunicacions
Bienvenid@s al Departament d'Informàtica i Comunicacions

El nostre departament és responsable d'organitzar i desenvolupar els ensenyaments propis dels cicles formatius de grau mitjà i superior d'Informàtica

Som un equip de docents especialitzats en l'àrea de les noves tecnologies i comunicacions, que preparem a l'alumnat i els ajudem a inserir-se en el món laboral amb una formació de qualitat.  Actualment impartim ensenyaments del cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (presencial) i els cicles formatius de grau superior d'Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes (presencial i semipresencial); Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (presencial i semipresencial) i Desenvolupament d'Aplicacions Web (presencial i semipresencial).

En totes les aules els alumnes tenen a la seua disposició la utilització de les noves tecnologies com a suport a les classes. Els alumnes poden accedir a un campus virtual, a través del qual poden descarregar materials i comunicar-se via fòrums amb els seus companys i professors.

Formem part de Cisco *Networking *Academy i oferim una forma avantguardista d'aprenentatge integral per a ajudar els alumnes a desenvolupar les habilitats de TIC fonamentals i necessàries per a dissenyar, crear i administrar xarxes, així com altres habilitats professionals, tals com la resolució de problemes, la col·laboració i el pensament crític. Els alumnes realitzen activitats d'aprenentatge pràctic i simulacions de xarxa per a desenvolupar habilitats pràctiques que els ajudaran a cobrir una necessitat creixent de professionals de xarxes a tot el món. Més informació sobre el programa.